Vrácení
Jak postupovat, když vám zakoupené zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit?
Nejste se zbožím spokojeni? To nás velmi mrzí. Vyplňte náš elektronický formulář pro vrácení a zašlete nám zboží zpět.
Možnosti vrácení zboží:
1) Vrácení prostřednictvím RETINO
Po zadání čísla objednávky velmi rychle dohledáte vámi objednané zboží, ještě rychleji objednáte dopravu a jakmile nám zboží dorazí, vrátíme peníze na váš účet. Zboží a originální obal nesmí vykazovat známky poškození. Každý vygenerovaný štítek pro vrácení zboží je zpoplatněn částkou 89 Kč.
2) Vrácení na prodejně ALDO
Zboží je možné bezplatně vrátit na jedné z našich prodejen ALDO. V systému RETINO vytvoříte případ k vrácení (stačí k tomu znát číslo objednávky a email, ze kterého byla objednávka vytvořena). Zboží můžete následně během 7 dní donést do našich kamenných prodejen. Peníze vrátíme na váš účet. Zboží a originální obal nesmí vykazovat známky poškození.
Za balík odeslaný na vlastní náklady neručíme. Důrazně nedoporučujeme využívat služby České pošty!
Zboží zakoupené na kamenné prodejně nelze vrátit. (Osobní odběr je pouze online rezervace zboží).